Potrzebujesz kontaktu, - zadzwoń +48 600 879 332

Mistrzowie obsługi

„Podczas gry: emocje, skupienie, rywalizacja, myślenie, chęć wygrania, relaks, szybka reakcja. Gra ogólnie podobała się, była ciekawa i absorbująca", „Gra bardzo mi się podobała. Relaksująca a zarazem mobilizująca do myślenia", „Gra się bardzo podobała. Wymagała koncentracji i myślenia. Utrwaliła wiedzę, którą zdobyliśmy wcześniej"
Wypowiedzi uczestników szkolenia - pracowników jednej z dużych sieci spożywczych. Gra szkoleniowa MISTRZOWIE OBSŁUGI© jest narzędziem do zastosowania w trakcie szkoleń z szeroko rozumianej obsługi klienta lub jako samodzielny element do wykorzystania przez trenerów wewnętrznych /menadżerów urozmaicający spotkania sprzedawców.

Cele gry

Celem głównym gry jest poprawa obsługi klienta i zwiększenie obrotów sklepu. Cele szkoleniowe gry to zapewnienie uczestnikom dobrej zabawy, która pozwala wzmocnić efekt szkoleń miękkich, zachęcić sprzedawców do refleksji nad odpowiednimi i nieodpowiednimi zachowaniami i sprawdzić wiedzę uczestników z zakresu obsługi klienta.

Opis gry

W grze biorą udział dwa zespoły, których uczestnicy naprzemiennie odpowiadają na wylosowane pytania. Dodatkowo uczestnicy zespołowo ustalają strategię gry na planszy, co uczy ich zachowań prozespołowych, dzięki którym będą bardziej efektywnie pracować w sklepie.

Metodologia

Gra autorska oparta na wieloletnich doświadczeniach w pracy z klientami oraz informacjach zebranych i sprawdzonych w trakcie prowadzenia szkoleń dla znanej marki sklepów spożywczych. Zasady gry oparte są na kanwie warcabów i quizu, zgodne z zasadami tworzenia gier wg. University of Pennsylvania.

Odbiorcy gry

Pracownicy i kierownicy sklepów spożywczych i przemysłowych. Możliwa jest modyfikacja gry na potrzeby sklepów innych branż.

Podczas gry - emocje, skupienie, rywalizacja, myślenie, chęć wygrania, relaks, szybka reakcja. Gra wymaga uwagi i koncentracji, a przez to utrwala wiedzę.