„Podczas gry: emocje, skupienie, rywalizacja, myślenie, chęć wygrania, relaks, szybka reakcja. Gra ogólnie podobała się, była ciekawa i absorbująca", „Gra bardzo mi się podobała. Relaksująca a zarazem mobilizująca do myślenia", „Gra się bardzo podobała. Wymagała koncentracji i myślenia. Utrwaliła wiedzę, którą zdobyliśmy wcześniej"
Wypowiedzi uczestników szkolenia - pracowników jednej z dużych sieci spożywczych. Gra szkoleniowa MISTRZOWIE OBSŁUGI© jest narzędziem do zastosowania w trakcie szkoleń z szeroko rozumianej obsługi klienta lub jako samodzielny element do wykorzystania przez trenerów wewnętrznych /menadżerów urozmaicający spotkania sprzedawców.
Cele gry
Celem głównym gry jest poprawa obsługi klienta i zwiększenie obrotów sklepu. Cele szkoleniowe gry to zapewnienie uczestnikom dobrej zabawy, która pozwala wzmocnić efekt szkoleń miękkich, zachęcić sprzedawców do refleksji nad odpowiednimi i nieodpowiednimi zachowaniami i sprawdzić wiedzę uczestników z zakresu obsługi klienta.
Metodologia
Gra autorska oparta na wieloletnich doświadczeniach w pracy z klientami oraz informacjach zebranych i sprawdzonych w trakcie prowadzenia szkoleń dla znanej marki sklepów spożywczych. Zasady gry oparte są na kanwie warcabów i quizu, zgodne z zasadami tworzenia gier wg. University of Pennsylvania.
Odbiorcy gry
Pracownicy i kierownicy sklepów spożywczych i przemysłowych. Możliwa jest modyfikacja gry na potrzeby sklepów innych branż.
Podczas gry - emocje, skupienie, rywalizacja, myślenie, chęć wygrania, relaks, szybka reakcja. Gra wymaga uwagi i koncentracji, a przez to utrwala wiedzę.